Tomasz Grzywnowicz – doświadczony lider z obszaru marketingu i sprzedaży, od 20 lat związany z przemysłem farmaceutycznym. Od 2021 roku Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Krajowego w Polfie Tarchomin, odpowiedzialny za zmianę wizerunkową marek w portfelu TZF, tworzenie kompleksowych strategii marketingowych oraz osiąganie założonych celów biznesowych. Wcześniej, przez blisko 6 lat, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Adamed Pharma, gdzie specjalizował się w rozwijaniu innowacyjnych kampanii reklamowych i odpowiedzialny był za sukces wdrożeniowy nowych produktów, potwierdzony m.in. nominacją do europejskiej nagrody Nicholas Hall w kategorii „innowacja w przemyśle farmaceutycznym”. Jako Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w LEKAM, przyczynił się do się do dynamicznego wzrostu pozycji rynkowej firmy oraz ukształtował „brand awareness” marek produktowych. Ekspert specjalizujący się w projektach „Zarządzania zmianą”, w szczególności w obszarze transformacji cyfrowej i nowoczesnych rozwiązaniach optymalizacyjnych, digitalowych oraz E-commerce dla rynku farmaceutycznego. Wykładowca SGH-WUM MBA. Pierwsze kroki menadżersko-sprzedażowe stawiał w branży FMCG, gdzie odpowiadał za trade-marketing offline i online.