Od 11 lat nagradzamy ekspertów
marketingu, komunikacji i digitalu!
Sprawdź w jakiej kategorii masz największe szanse!
Pozwól Jury docenić Twoje osiągnięcia!
KONKURSU
Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2010 roku
Zgłoszenia oceniane są przez JURY w 2 etapach. Pierwszy wstępna ocena elektroniczna i drugi etap spotkanie kapituły i głosowanie.
Wyłonienie i nagrodzenie ekspertów marketingu w Polsce
W 11 edycji Konkursu Kapituła docenia osoby i zespoły w 40 kategoriach
Jedna osoba może wziąć udział maksymalnie w 4 kategoriach indywidualnych oraz 1 zespołowej.
1 x Kategoria Grand Prix
16 x Kategorii Branżowych
3 x Kategorie Zespołowe
16 x Kategorii Specjalnych
4 x Kategorie Odkrycia
KORZYŚCI
DLA CIEBIE
- Wzmocnnienie personal brandingu oraz pozycji w organizacji
- Znalezienie się w gronie najlepszych ekspertów marketingu w Polsce
- Potwierdzenie wiedzy i kompetencji w obszarze Marketingu, Digital, E-commerce, PR, Możliwość
DLA FIRMY
- Potwierdzenie kompetencji lidera i zespołu marketingu / digital
- Przyciągnięcie nowych talentów, do działu marketingu / digital
- Informacje o zwycięzcach i firmie w mediach biznesowych i komunikacji wewnętrznej
FAQ
Dla kogo jest konkurs?
Konkurs jest dla osób pracujących w działach marketingu, komunikacji, pr, digital i e-commerce.
Czy konkurs jest tylko dla Dyrektorów?
Wiemy, że firmach i organizacjach są rożne nazwy stanowski, dlatego w konkursie Kapituła docenia zarówno Dyrektorów, jak również Kierowników działów Komunikacji / PR / Digital / E-Commerce czy Brand lub Product Managerów. Szukamy i doceniamy też talentów w kategorii Odkrycia Roku, z organizacji NGO, GOV, po raz pierwszy Start-Upów i młodych marketerów 😉
Kto może mnie zgłosić?
Kandydat do konkursu może zgłosić przedstawiciel firmy, agencji oraz domu mediowego
Do kiedy są zgłoszenia?
Zgłoszenia są do 4/11/2022
Czy zgłoszenia są płatne?
Tak zgłoszenia są płatne, zależą od rodzaju kategorii oraz liczby kategorii w której zgłaszany jest kandydat. Najtańsze zgłoszenia w Kategorii Odkrycia zaczynają się od kwoty 200 zł + VAT, które po kilku tygodniach rosną.
Czy trzeba przygotować prezentacje?
Tak, zgłoszenie do konkursu wymaga przygotowania prezntacji przestawiającej bio kandydata, opis firmy, opis działań za które opowiada, opis zadań które były do zrealizowania, przykłady i efekty tych działań. Można równie przygotować krótki film z opisem dokonań.