POZNAJ
REGULAMIN KONKURSU
OPUBLIKOWANO
25/08/2025
REGULAMIN KONKURSU
DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2024 / 2025
-
Postanowienia ogólne
1.2. Konkurs – w zakresie rejestracji Uczestników oraz wypełniania i wysyłania Formularzy Konkursowych – prowadzony jest za pośrednictwem strony internetowej, znajdującej się pod adresem: www.dyrektormarketinguroku.pl (dalej „Portal”).
1.3. Konkurs odbywa się w oparciu o przepisy niniejszego regulaminu (dalej „Regulamin”).
1.4. Wyboru zwycięzców Konkursu dokonują członkowie Jury wybrani przez Organizatora (dalej „Jury”).
1.5. Nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem Konkursu sprawuje Organizator w porozumieniu z Kancelarią prawną.
-
Uczestnicy, Podmioty Zgłaszające, Zespoły
2.2. Uczestnikiem może być wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych, która w chwili dokonania zgłoszenia do Konkursu ma co najmniej 6-miesięczny staż pracy u zatrudniającego (zwanego dalej: „Podmiotem zgłaszającym”), niezależnie od podstawy zatrudnienia (np. umowa o pracę, umowa cywilnoprawna, itd.), za wyjątkiem osób, o których mowa w pkt. 2.3. i 2.4. poniżej.
2.3. Uczestnikami nie mogą być pracownicy, przedstawiciele i członkowie organów Organizatora oraz podmiotów biorących udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu. Pod pojęciem pracowników rozumie się osoby działające na rzecz podmiotów je zatrudniających bez względu na podstawę prawną (umowa o pracę, umowa cywilnoprawna, itd.).
2.4. Uczestnikami nie mogą być także członkowie rodzin osób wymienionych w pkt 2.3. powyżej. Przez członków rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków oraz wstępnych, zstępnych i rodzeństwo małżonków.
2.5. Uczestnicy zatrudnieni u jednego Podmiotu zgłaszającego mogą zostać objęci jednym zgłoszeniem w ramach zespołu (dalej: „Zespół”). Zespół może składać się z minimalnie 2 osób i maksymalnie z 50 osób, przy czym każdy członek Zespołu musi spełniać wymogi przewidziane dla Uczestnika. Zespoły mogą startować jedynie w kategoriach dla nich przeznaczonych.
2.6. Jeden Podmiot zgłaszający może zgłosić maksymalnie 1 (jeden) Zespół i dowolną liczbę Uczestników.
2.7. Dodatkowo Uczestnik może samodzielnie dokonać zgłoszenia w Konkursie poprzez odpowiedni formularz dostępny na stronie PORTALU poprzez opcję „ZGŁOSZENIE”.
-
Rejestracja
3.2. Rejestracja wymaga prawidłowego wypełnienia formularza rejestracyjnego (dalej: „Formularz Rejestracyjny”) znajdującego się na Portalu i zatwierdzeniu go zgodnie z funkcjonalnościami Portalu oraz postanowieniami niniejszego pkt 3 Regulaminu oraz dokonania opłat za udział Konkursie zgodnie z postanowieniami pkt 5 poniżej.
3.3. Zgłoszenie do Konkursu. Formularz Rejestracyjny może być wypełniony przez Uczestnika indywidualnie, lub przez wskazaną przez Uczestnika osobę (dalej: „Przedstawiciel”). Przedstawicielem może być każda firma, bądź osoba współpracująca z Uczestnikiem (dział marketingu, PR, dom mediowy, agencja lub firma/osoba współpracująca). W przypadku Zespołu Formularz Rejestracyjny może być wypełniony przez jednego Uczestnika upoważnionego przez wszystkich pozostałych członków Zespołu lub przez Przedstawiciela.
3.4. Prawidłowe wypełnienie Formularza Rejestracyjnego Uczestnika wymaga podania następujących, zgodnych z prawdą danych:
3.4.1. Imię i nazwisko Uczestnika (Uczestników w przypadku zgłoszenia Zespołu);
3.4.2. Nazwa Podmiotu zgłaszającego;
3.4.3. Stanowisko służbowe Uczestnika (Uczestników w przypadku zgłoszenia Zespołu);
3.4.4. Adres e-mail, który będzie loginem;
3.4.5. Hasła do Formularza Rejestracyjnego;
3.4.6. Telefon komórkowy Uczestnika (Uczestników w przypadku zgłoszenia Zespołu);
3.4.7. Rok urodzenia Uczestnika (Uczestników w przypadku zgłoszenia Zespołu);
3.4.8. Staż marketingowy Uczestnika (Uczestników w przypadku zgłoszenia Zespołu – Lidera zespołu);
3.4.9. Staż Uczestnika (Uczestników w przypadku zgłoszenia Zespołu) w Podmiocie Zgłaszającym);
3.4.10. Oświadczenia, że Uczestnik (Uczestnicy w przypadku zgłoszenia Zespołu) oraz Podmiot zgłaszający akceptują niniejszy Regulamin;
3.4.11. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych, że Uczestnik (Uczestnicy w przypadku zgłoszenia Zespołu) wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych podanych w Formularzu Rejestracyjnym oraz w ramach uczestnictwa w Konkursie, w tym w ramach Formularza Konkursowego w celu przeprowadzenia Konkursu, w tym m.in. w celu kontaktowania się z Uczestnikiem / Podmiotem zgłaszającym, selekcji i wyboru zwycięzców; poinformowania w komunikatach prasowych o nominowanych osobach i zwycięzcach Konkursu, poprzez podanie imienia i nazwiska Uczestnika, jego stanowiska i Podmiotu zgłaszającego.
Ponadto, gdy zgłoszenia dokonuje Przedstawiciel:
3.4.12. Imię, nazwisko, stanowisko, telefon i adres e-mail Przedstawiciela;
3.4.13. Oświadczenie Przedstawiciela, że Przedstawiciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych podanych w Formularzu Rejestracyjnym w celu przeprowadzenia Konkursu.
3.5. Po prawidłowym wypełnieniu i wysłaniu Formularza Rejestracyjnego i potwierdzeniu prawdziwości danych w nim zawartych, dane zostaną zweryfikowane przez Organizatora pod względem ich zgodności z zasadami i poprawnością wprowadzenia, po czym Organizator telefonicznie lub poprzez wysłanie wiadomości potwierdzi poprawność przyjęcia zgłoszenia i dokonania Rejestracji.
3.6. Organizator uzależnia potwierdzenie Rejestracji od dokonania opłat rejestrowych oraz od uwiarygodnienia danych wpisanych w Formularzu Rejestracyjnym.
3.7. Rejestracja jest skuteczna z chwilą potwierdzenia Rejestracji zgodnie z pkt. 3.5.
-
Zgłoszenie, materiały konkursowe, licencja do przekazanych materiałów
4.2. Prawidłowe wypełnienie Formularza Rejestracyjnego wymaga wypełnienia wszystkich jego pól, zgodnie z funkcjonalnościami Portalu oraz zawartymi tam informacjami, w szczególności co do formy (formatu) załączanych plików oraz czcionek, a także długości opisów i podawanych informacji.
4.3. Uczestnik ma prawo wycofania zgłoszenia do momentu rozpoczęcia głosowania nad zgłoszeniami przez Kapitułę.
4.4. Z chwilą przesłania Formularza Rejestracyjnego Uczestnik udziela Organizatorowi nieograniczonego czasowo i terytorialnie niewyłącznego zezwolenia (dalej: „Zezwolenie”) na korzystanie i rozporządzanie wszystkimi załączonymi do Formularza Rejestracyjnego materiałami, w tym prezentacjami, opisami, filmami, zdjęciami oraz wizerunkami Uczestnika (dalej: „Materiały”) w następujących celach:
4.4.1. We wszelkich działaniach związanych z Konkursem, w tym w celu prezentacji i wyboru Uczestników, w celach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych;
4.4.2. W celach archiwalnych i muzealnych, obejmujących m.in. prezentację w ramach prelekcji i wystaw oraz prezentowanie w salach ekspozycyjnych, udostępnianie w katalogach i archiwach, wraz z prawem do korzystania z dowolnych fragmentów Materiałów i dokonywania w nich zmian wynikających z opracowania redakcyjnego lub niezbędnych z punktu widzenia celów informacyjnych i promocyjnych Konkursu, w szczególności do ich przerywania i komponowania, a także zestawiania z innymi materiałami;
4.4.3. Prezentacje nadesłanych materiałów w formie pełnej lub skróconej do ich publicznej publikacji na stronie konkursu, do prezentacji nagrodzonych zgłoszeń na organizowanych przez Organizatora wydarzeniach oraz innych miejscach i formach nie ujętych w regulaminie.
4.5. W celach określonych w punktach 4.4.1. i 4.4.2. powyżej, Organizator jest uprawniony do korzystania z Materiałów na wszelkich znanych polach eksploatacji. Zezwolenie zostaje udzielone na czas nieokreślony, w zamian za możliwość uczestniczenia w Konkursie oraz promocji Uczestnika.
4.6. Organizator może odrzucić Formularze Rejestracyjne wypełnione niezgodnie z Regulaminem, nieprawidłowo, niekompletne oraz wysłane po terminie.
4.7. Uczestnik oświadcza, że wszelkie informacje podawane w ramach Formularza Rejestracyjnego są zgodne z prawdą i ponosi za to pełną odpowiedzialność prawną.
4.8. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie danych, informacji i Materiałów podawanych w ramach Formularza Rejestracyjnego przez Organizatora w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, w tym na opracowywanie oraz porównywanie informacji i jednocześnie oświadcza, że ich wykorzystanie przez Organizatora w tym zakresie nie naruszy prawa, dobrych obyczajów, zasad współżycia społecznego ani jakichkolwiek praw, dóbr osób trzecich, czy też chronionej tajemnicy lub know-how.
4.9. W przypadku, gdyby w związku z wykorzystaniem danych lub informacji, o których mowa w pkt 4.8. powyżej, Organizator poniósłby jakiekolwiek szkody lub koszty (w tym wskutek dowolnych postępowań, wszczętych urzędowo lub na wniosek dowolnej osoby oraz zgłoszonych przez osoby trzecie roszczeń), Uczestnik zobowiązuje się pokryć te szkody lub koszty w pełnej wysokości, w tym koszty pomocy prawnej. Odpowiedzialność Uczestników zgłoszonych w ramach Zespołu jest solidarna.
4.10. Przedstawiciele Organizatora w terminie do dnia 27 listopada 2025 dokonają sprawdzenia nadesłanych zgłoszeń, w tym Formularzy Rejestracyjnego pod kątem poprawności ich wypełnienia i zgodności z niniejszym Regulaminem.
-
Kategorie nagrody Dyrektora Marketingu Roku – DMR 2025
- „Kategorie główne – indywidualne”,
- „Kategoria specjalne – indywidualne”,
- „Kategorie zespołowe”
- „Kategorie Young & Impact”
5.2. Uczestnicy indywidualni mogą brać udział w następujących Kategoriach:
„Dyrektor Marketingu Roku 2025 – Kategorie główne – zgłoszenia indywidualne”:
5.2.1. Dom / Wnętrze / Design
5.2.2. Budownictwo / Infrastruktura
5.2.3. Zdrowie / Leki / Suplementy
5.2.4. Finanse / Ubezpieczenia / Inwestycje
5.2.5. Uroda / Kosmetyki / Higiena
5.2.6. Kultura / Sztuka / Edukacja
5.2.7. Media / Rozrywka / Gaming
5.2.8. Moda / Styl życia
5.2.9. Motoryzacja / Mobility
5.2.10. Napoje / Alkohol
5.2.11. Produkty spożywcze
5.2.12. E-commerce
5.2.13. Retail / Handel / Usługi
5.2.14. Sport / Wellbeing
5.2.15. Turystyka / Hotele / Spa
5.2.16. IT / Telco / Technologie
5.2.17. RTV / AGD / Electronics
5.2.18. Energy / Utilities / GreenTech
5.2.19. B2B / Produkcja
5.2.20. B2B / Usługi
5.2.21. Future Industry / AI Tech
5.2.22. Software / App
5.2.23. Agriculture / Farming / AgriTech
5.2.24. Hotele / Spa
5.3 Uczestnicy indywidualni mogą brać udział w następujących Kategoriach:
„Dyrektor Marketingu Roku 2025 – Kategorie specjalne – zgłoszenia indywidualne”:
5.3.1. Thinking Outside the Box
5.3.2. Master of AI Marketing
5.3.3. Master of Digital Marketing
5.3.4. Master of Technology & Innovation
5.3.5. Master of Communication / PR
5.3.6. Master of Customer Experience
5.3.7. Master of Social Media
5.3.8. Master of Influencer Marketing
5.3.9. Master of Employer Branding
5.3.10. Master of CSR / Social Purpose
5.3.11. Master of ESG / Sustainability
5.3.12. Master of International Marketing
5.3.13. Master of Content Marketing
5.3.14. Master of Brand Experience
5.3.15. Master of Young Generation Marketing
5.3.16. Master of Smart Marketing / Limited Budget
5.3.17. Best Brand / Category Leader
5.3.18. Best Loyalty & Engagement Marketing
5.3.19. Launch / Re-branding roku
5.3.20. Long time Marketing Excellence [5 lat]
5.3.21. Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
5.3.22. Master of City & Region Marketing
5.3.23. Master of Interactive & Immersive Marketing
5.3.24. Master of Omnichannel Marketing
5.3.25. Master of Performance & ROI Marketing
5.4. Uczestnicy indywidualni mogą brać udział w następujących Kategoriach:
„Dyrektor Marketingu Roku 2025 – Kategorie Young & Impact”
5.4.1. Positive Impact Personality
5.4.2. Young Marketer [Poniżej 20 lat]
5.4.3. Young Marketer [Poniżej 25 lat]
5.4.4. Best NGO Marketer
5.4.5. Best GOV Marketer
5.4.6. Best STARTUP Marketer
5.5. Zespoły mogą brać udział w następujących Kategoriach „Dyrektor Marketingu Roku 2025 – Zgłoszenia Zespołowe”:
5.5.1. Zespół Marketingu Roku 2025 – Budżet roczny do 1.000.000 PLN netto;
5.5.2. Zespół Marketingu Roku 2025 – Budżet roczny do 5.000.000 PLN netto;
5.5.3. Zespół Marketingu Roku 2025 – Budżet roczny do 10.000.000 PLN netto;
5.5.4. Zespół Marketingu Roku 2025 – Budżet roczny do 50.000.000 PLN netto;
5.5.5. Zespół Marketingu Roku 2025 – Budżet roczny do 100.000.000 PLN netto;
5.5.6. Zespół Marketingu Roku 2025 – Budżet roczny ponad 100.000.000 PLN netto.
5.6. Wszyscy Uczestnicy biorący udział w konkursie zgłoszeni w kategoriach indywidualnych, biorą udział w kwalifikacjach o nagrody:
5.6.1. Grand Prix – Dyrektor Marketingu Roku 2025
5.6.2. Osobowości Marketingu Roku 2025 (Jury ma prawo przyznać nagrodę za wyjątkowe działania marketingowe)
5.7. Wszyscy Uczestnicy biorący udział w konkursie zgłoszeni w kategoriach zespołowych, biorą udział w kwalifikacjach o nagrodę:
– Grand Prix – Zespół Marketingu Roku 2025
5.8. Dokładny opis Kategorii znajduje się na stronie: www.dyrektormarketinguroku.pl -> ZGŁOSZENIE -> KATEGORIE
5.9. Z zastrzeżeniem pkt 5.5. powyżej, każdy z Uczestników może dokonać zgłoszenia maksymalnie w 4 kategoriach indywidualnych i 1 zespołowej.
-
Opłaty za zgłoszenie i udział w Konkursie
6.2. Zgłoszenie do Konkursu w kategoriach opisanych w punkcie 5.4 wymaga wniesienie opłaty wpisowej w wysokości 400 zł + 23% VAT.
6.3. Dla uczestników Konkursu w kategoriach opisanych w punktach 5.2, 5.3 zaproszenie na Galę Finałową DMR 2025 oraz bilet na 1 dzień Konferencji Executive Summit 2025 są wliczone w cenę zgłoszenia.
6.4. Dla uczestników Konkursu w kategoriach opisanych w punkcie 5.5 dwa zaproszenia na Galę Finałową DMR 2025 oraz dwa bilety na 1 dzień Konferencji Executive Summit 2025 są wliczone w cenę zgłoszenia.
6.5. Dla uczestników Konkursu w kategoriach opisanych w punkcie 5.4 zaproszenie na Galę Finałową DMR 2025 oraz bilet na 1 dzień Konferencji Executive Summit 2025 jest w preferencyjnej cenie 990 zł + VAT lub 1296 zł + VAT.
6.6. Opłata za zgłoszenie do Konkursu w kategoriach opisanych w punkcie 5.1, 5.2, 5.3 jest uzależniona od daty zgłoszenia, EARLY do 31/08/2025, NORMAL po 31/08/2025, do podanych kwot netto dolicza się VAT w wysokości 23%:
6.6.1 Zgłoszenie w pierwszej wybranej kategorii indywidualnej i udział w gali dla uczestnika – EARLY 2 996 zł + VAT, NORMAL 3 996zł + VAT
6.6.2 Zgłoszenie Indywidualne w każdej kolejnej kategorii – EARLY 1 996 zł + VAT, NORMAL 2 496 zł + VAT
6.6.3 Zgłoszenie w 1 wybranej kategorii zespołowej i dwa zaproszenia na galę i konferencję – EARLY 3 996 zł + VAT, NORMAL 4 996 zł + VAT.
6.6.4 Zaproszenie dla osób towarzyszących na Executive Summit 2025 i Galę Finałową Konkursu w cenach EARLY 1296 zł + VAT, NORMAL 1496 zł + VAT.
6.7 Opłata za zgłoszenie obejmuje:
6.7.1 Czynności związane z organizacją Konkursu
6.7.2 Czynności związane z oceną zgłoszeń podczas Etapu I – Weryfikacji zgłoszeń i zgodności z regulaminem Konkursu
6.7.3 Czynności związane z oceną zgłoszeń podczas Etapu II – Posiedzenie Jury i obliczeniem wyników głosowania
6.7.4 Organizację Gali Finałowej Konkursu
6.7.5 Produkcję i personalizację statuetek konkursowych – jedna statuetka na jedną kategor