• 12 Edycja Konkursu
  • Konferencja + Gala - 16 listopada 2023 | Hotel Intercontinental - Warszawa
Back
Jury DMR 2022 Jury DMR 2023

ELŻBIETA SZYDŁOWSKA // BUSINESS BOUTIQUE // DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY

Elżbieta K. Szydłowska-Sankiewicz, MBA

Ekspert w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu oraz transformacji firm w ujęciu lokalnym i międzynarodowym. Doradca, Coach i Mentor biznesu.

Absolwentka studiów MBA w Wyższej Szkole Biznesu -National Louis University oraz dwojakich studiów podyplomowych z zakresu nowoczesnego zarządzania marketingiem i sprzedażą. 

Erickson Professional Coach akredytowany przez Erickson Coaching International i ICF.

Zwyciężczyni w ogólnopolskim konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2016 w kategorii Wyjątkowa skuteczność na rynkach międzynarodowych w uznaniu za międzynarodową strategię marketingowo – handlową, którą zdefiniowała i wprowadziła w firmie Baltic Wood S.A.

Od 2016, w ramach firmy Business Boutique, wspiera firmy w transformacji poprzez kompleksową analizę potencjału, opracowywanie nowych strategii rynkowych, wprowadzanie firm na nowe rynki oraz budowanie efektywnego wizerunku firm w ujęciu międzynarodowym. Zrealizowała i wdrożyła z sukcesem rozwiązania dla firm z branż: meblarskiej, wnętrzarskiej, budowlanej, logistycznej, consumer goods. Wspiera również menedżerów jako coach, mentor i doradca.

W latach 2020 – 2022 Dyrektor Strategii i Rozwoju Globalnego w Aluprof S.A. gdzie opracowała i wprowadziła nową strategię budowania marki i rozwoju sprzedaży na rynkach międzynarodowych. Wprowadziła firmę na rynki azjatyckie oraz do krajów MENA.

W latach 2009 – 2016 Dyrektor Sprzedaży i Marketingu oraz Członek Zarządu firmy Baltic Wood S.A. Pod jej zarządem firma zbudowała nową, międzynarodową pozycję rynkową i sieć sprzedaży na strategicznych rynkach Europy, Ameryki Północnej i Azji osiągając ponad 85% wskaźnik sprzedaży na eksport a produkty firmy otrzymały nagrodę Red Dot Design Award.

W latach 1995 – 2008 Dyrektor Marketingu i PR w Grupie Nowy Styl, odpowiedzialna za całość działań marketingowych – od analiz rynku, poprzez zarządzanie portfolio produktów i wprowadzanie nowych, strategię cenową po komunikację marketingową i PR. 

Używamy plików cookies do analizowania i lepszego działania strony Zasady prywatności