- XIII Edycja Konkurs + Konferencja + Gala
- 4 grudnia 2024 | Hotel Renaissance Warszawa
Head of Marketing OTC Sandoz Polska
Praktyk budowania silnych strategii brandowych oraz zamieniania power pointów w rzeczywistość. Ponad 12-letnie doświadczenie w marketingu zdobywała u największych graczy rynkowych takich jak Coca-Cola, CEDC, Hortex, a obecnie odpowiada za Marketing OTC w Sandoz Polska.
Z sukcesem zbudowała wartość kolejnych prowadzonych przez siebie marek, które stawały się liderami w swoich segmentach (Soplica), a ich wzrosty znacząco przekraczały dynamikę kategorii (Ketonal, Altacet, Jurajska).
Zdecydowana zwolenniczka podejścia „consumer-centric”, wszystkie strategie brandowe opiera o solidną diagnozę, zdefiniowanie problemu i barier w oczach konsumenta, a następnie zbudowanie do nich konkretnych narzędzi. Efekty jej działań zostały docenione także w konkursach branżowych (effie, Golden Arrow, DRM, Nielsen Breakthrough Innovation).