Typ liderki, która potrafi zmotywować zespół i ciężko pracuje ze swoją ekipą.
- Dyplom MBA Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, absolwentka UMK w Toruniu oraz studiów podyplomowych Public Relations na jednej ze stołecznych uczelni. Zeszłoroczna Laureatka konkursu Dyrektor Marketingu Roku oraz Polish National Sales Awards w kategorii Dyrektor Sprzedaży.
- W Polskim Holdingu Hotelowym pracuje od początku 2022 r. Zaczynała jako Dyrektorka Biura Marketingu, a następnie po pół roku awansowała na Dyrektorkę Pionu Handlowego. Tu odpowiada także za sprzedaż i – docelowo – zarządzanie przychodami (w doniesieniu do całej Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy – ponad 50 hoteli i obiektów, w tym hotele międzynarodowych sieci: Marriott International, Hilton Worldwide, Best Western Hotels & Resorts, IHG oraz Accor). W 2023 r. była odpowiedzialna z wprowadzenie na rynek nowej marki hotelarskiej Halo.
- Specjalizuje się w komunikacji marketingowej i sprzedaży. Doświadczenie zdobywała pracując w agencjach reklamowych i PR. Przez 10 lat pracowała na stanowisku Creative Group Head
w agencji z Grupy Publicis – Arc Worldwide, gdzie zaczynała jako Copywriterka. W tym czasie koordynowała i nadzorowała wiele kampanii reklamowych dla największych polskich oraz międzynarodowych korporacji i marek, m.in. T-Mobile, Heyah, Diageo-Johnnie Walker, Kraft-Jacobs Gold & Velvet, ABB. Kolejne 3 lata spędziła w Polskiej Organizacji Turystycznej, najpierw na stanowisku wicedyrektorki marketingu, a następnie jako dyrektorka Departamentu Komunikacji Internetowej, gdzie m.in. odpowiadała za promocję turystyczną Polski na rynkach zagranicznych oraz wprowadzenie Polskiego Bonu Turystycznego.
Prywatnie amatorka aktywnego spędzania czasu wolnego (fitness, bieganie). Uwielbia weekendy na Warmii i relaks w letnim domu nad jeziorem.